موضوع: "بدون موضوع"

دوره قاجار

نوشته شده توسطپديدار 1ام شهریور, 1398

زنان ایران قدیم از زمان مادها دارای حجاب کاملی شامل پیراهن بلند چین دار، شلوار تا مچ پا و چادر بر روی لباس ها بودند.

برابر متون تاریخی در همه آن ها زمان ها پوشاندن موی سر و داشتن لباس بلند و شلوار و چادر رایج بوده است.

ویل دورانت: زنان طبقات بالای اجتماع جرات آن را نداشتند که جز در تخت روان روپوش دار از خانه بیرون بیایند.

در نقش هایی که از ایران باستان بر جای مانده به ندرت صورت زن دیده می شود. (که آن هم در حجاب کامل است.)

گوهری باش ولی در صدف و پوشیده زرشناس آید و جایت بدهد بر دیده

نوشته شده توسطپديدار 27ام مرداد, 1398

تلمود (کتاب یهودیان): اگر زنی به نقض قانون یهود بپردازد مثلا بی آنکه سر را پوشانده باشد به میان مردم برود و یا صدایش آنقدر بلند باشد که چون در خانه اش حرف می زند همسایگانش بشنوند، مرد حق دارد بدون پرداخت کتوبا(مهریه) زن را طلاق دهد.

انجیل: زنان، باید خویشتن را بیارایند به لباس مزین به حیا و عفاف نه به زلف ها و طلا و مروارید و رخت گران بها.

گاتا (کتاب زرتشت): اصل آزادی اقتضا می کند جهت عدم سلب آزادی دیگران و عدم تهییج قوه شهویه دیگران پوشش و حجاب را رعایت کنند.

کدام با شکوه تر است؟

نوشته شده توسطپديدار 22ام مرداد, 1398

هیچ باغبانی را سرزنش نمی کنند که چرا دور باغ خود حصار و پرچین کشیده است.

هیچ کس با نام آزادی، دیوار خانه ی خود را بر نمی دارد.

هیچ صاحب گنجی گوهر خود را در معرض دید دیگران قرار نمی دهد.

اگر در مقابل پنجره خانه ات توری نزنی از نیش پشه ها و مزاحمت مگس ها در امان نخواهی بود. وقتی راه ورود پشه ها را می بندی خود را مصون ساخته ای نه محدود. 

عید رها شدن من، از من مبارک!

نوشته شده توسطپديدار 20ام مرداد, 1398

بگذر از فرزند و جان و مال خویش
تا خلیل اللّه دورانت کنند
سَر بِنه بر کف ، برو در کوی دوست
تا چو اسماعیل ، قربانت کنند 

قدر جوانی!

نوشته شده توسطپديدار 26ام آذر, 1396

40-از این صفا و نورایت جوانی استفاد کنید و خود را در زمینه های تزکیه و اخلاق پیش ببرید.این که وقت است و ما جوانیم  درست نیست!توبه وظیفه همیشگی انسان است.پاک ترین انسانها هم باید توبه کنند.الحمدلله رب العالمین پایان چهل توصیه اخلاقی بر اساس بیانات مقامات معظم رهبری (مدظله العالی)

هم پای دانایی

نوشته شده توسطپديدار 26ام آذر, 1396

39-توصیه می کنم که به عمق ها توجه کنید و آن را بطلبید از ظواهر هم دست نکشید…ظاهر دینی ظاهر اسلامی پای بندی به تعبد دینی لازم است منتها همراه با دانایی!

فقط صورت سازی نباشد

نوشته شده توسطپديدار 26ام آذر, 1396

38-در مراسم مذهبی به روح مراسم توجه کنید.فقط صورت سازی نباشد…فکرنکردن در لایه های زیرین ظواهر عیب بزرگی است مواظب باشید به این عیب دچار نشوید.

خسته روحی

نوشته شده توسطپديدار 19ام آذر, 1396

37-در راههای طولانی گاهی انسان قوه هم دارد زانو و پاها اصلا خسته نشده اما آدم از حرکت خسته روحی می شود.این خستگی روحی انسان را از رسیدن به اهداف باز می دارد.برای این خستگی روحی پیش نیاید -که از خستگی جسمی گاهی خطرش هم بیشتر است-استمداد از پروردگار توکل به خدا و امیدواری به کمک الهی لازم است این را از دست ندهید و این را داشته باشید.

مابیشتر...

نوشته شده توسطپديدار 11ام آذر, 1396

36-…روح شما همان ماء طهور به تدریج به تصفیه و تزکیه احتیاج پیدا می کند و تزکیه و تصفیه آن جزء با یک عروج معنوی جز با یک گردش معنوی به سمت علویات-که آن هم با ذکر و دعا حاصل شد-ممکن نمی شود. ما بیشتر به این دعاها نیاز داریم!

ما عزیزتر نیستیم

نوشته شده توسطپديدار 7ام آذر, 1396

35-من وشما پیش خداوند متعال عزیزتر نیستیم از کسانی که قبل از ما بودند و از کسانی که بعد از ما خواهند آمد مگر این که عملمان خوب باشد و تقوایمان بیشتر از آنها باشد.در دامهای دیگران نیفتیم و مواظب عواقب اعمالمان باشیم تا فرقی بین  ما و آنها باشد!

امیدوار باشیم

نوشته شده توسطپديدار 1ام آذر, 1396

34-ما باید امیدوار باشیم و دعا کنیم.دعا معراج مومن است!کاری کنیم عروج کنیم و از مزبله مادی بسیاری از انسانها که در سراسر دنیا اسیر و دچار آن هستند هر چه می توانیم دوری کنیم.دلبستگی ها و بد خلقی ها و خلقیات غیر انسانی و ضد انسانی و روحیات تجاوزگرانه و افزون خواهانه و فساد و ظلم مزبله های روح انسانی است!

مبارک خواهد شد

نوشته شده توسطپديدار 1ام آذر, 1396

33-فرصت عبادت و معنویت را قدر بدانیم و قدری خودمان را به خدا نزدیک کنیم.از گناهان دوری کردن به قربات و اعمال عبادی هرچه نزدیک تر شدن اخلاق و رفتار و صفات و خصال انسانی را هرچه در خود زنده تر و فعال تر کردن اموری است که در این مورد می تواند حقیقتا برای هر کسی و برای هر مجموعه ای مایه برکت باشد.از قرآن درس بگیریم.از دعاها درس و حکمت بیاموزیم.قدری در هدف از خلقت خود در آفرینش خود در نعمتهای بزرگ خدای خود و در وظایف عظیمی که بر دوش ماست تامل و تدبر کنیم.

منتظر حقیقی

نوشته شده توسطپديدار 30ام آبان, 1396

32-بزرگترین وظیفه منتظران امام زمان این است که از لحاظ معنوی و اخلاقی و عملی و پیوندهای دینی و اعتقادی و عاطفی با مومنین و هم چنین برای پنجه در افکندن با زورگویان خود را آماده کنند…کسانی که برای مطامع شخصی خود حاضر نیستند حرکتی که مطامع آن ها را به خطر می اندازد انجام دهند این ها چطور می توانند منتظر امام زمان به حساب آیند؟کسی که در انتظار آن مصلح بزرگ است باید در خود زمینه های صلاح را آماده سازد و کاری کند که بتواند برای تحقق صلاح بایستد. 

این شب را به خاطر بسپار

نوشته شده توسطپديدار 29ام آبان, 1396

31-…تالی تلو لیالی قدر و وقت توجه و تذکر و توسل به ذیل عنایات باری تعالی و طلب و درخواست است…اگر کسانی غفلت کردند و توجه نداشتند به یاد نگهدارند که همه سال شب نیمه شعبان را مغتنم بشمارند.

به ما هم یاد بدهید!

نوشته شده توسطپديدار 27ام آبان, 1396

30-توصیه بنده به شما این است که از خود مراقبت کنید حرف که می زنید و غذا که می خورید(در مراسم اعتکاف)و…مراقب باشید رضای الهی را بر هوای نفستان مقدم بدارید.تسلیم هوای نفس نشوید…از این سه روز درس بگیرید!با عمل خودتان به ماهم یاد بدهید.

باز بخواهید وبخواهید

نوشته شده توسطپديدار 24ام آبان, 1396

29-یکی از شرایط دعا این است که آن را با توجه مطرح کنیم…ده سال انسان این گونه دعا می کند که خدایا مرا بیامرز و…اصلا مستجاب نمی شود!باید از خدای متعال با الحاح بخواهید باز بخواهید و بخواهید.

اقبال استجابت

نوشته شده توسطپديدار 23ام آبان, 1396

28-اگر عمل و تلاش در راه اهداف بزرگ همراه دعا باشد اقبال استجابت در این  دعا بیشتر است.اگر یک دعا چند بر تکرار شد و مستجاب نشد نباید مایوس شد!چون طبیعت کارهای بزرگ چنین است تا تحققش زمان می طلبد.

نقدترین دستاورد

نوشته شده توسطپديدار 22ام آبان, 1396

27-دعا وقت گرفتاری نیست همیشه باید دعا کرد.دعا همیشه لازم است!بزرگترین فایده دعا فایده نقد دعاست که به خود شما دعا کننده می رسد.یعنی ایجاد رابطه با خدای متعال و احساس محبت و شوق به تقرب به پروردگار عالم.

همت بلند دار!

نوشته شده توسطپديدار 21ام آبان, 1396

26-در دعا همت بلند داشته باشید.درخواستهای بزرگ بکنید…خداوند متعال این طلب را اجابت خواهد کرد.گاهی هم انسان نمی داند کاری که انجام گرفت اجابت دعای او بوده خود انسان غافل است.

هرچه می خواهد دل تنگت

نوشته شده توسطپديدار 20ام آبان, 1396

25-روایت داریم که در دعا خواسته خود را زیاد ندانیدهر چه  مایلید و می خواهید از خدا طلب کنید. از خدا خواسته بزرگ بخواهید خداوند آن را برآورده می کند.اگر برآورده نشد نگویید که خدای متعال دعای مرا مستجاب نکرد.الامور مرهونه باوقاتها.

علامت بد

نوشته شده توسطپديدار 20ام آبان, 1396

24-از این که دعا ازمن گرفته شود بیشتر می ترسم تا این که اجابت از من گرفته شود.این شاید روایتی باشد شاید عبارت حکمت آمیزی باشد.اگر هنگام دعا حوصله نداریم بهتر است که دعا نکنیم چون علامت خوبی نیست!حال التماس برای دعا لازم است.

برکتهای چند سویه

نوشته شده توسطپديدار 20ام آبان, 1396

23-دعا انسان را به خدا نزدیک می کند.معارف را در دل انسان ماندگار و موثر می کند.ایمان را قوی می کند علاوه بر این دعا از چند سو دارای برکات بزرگ است.در باب دعا و دعایی که بندگان که بندگان صالح خدا کرده اند در قرآن بیان شده است.همه این دعاها برای این است که به ما درس داده شود.

اگر اهل دعا باشیم

نوشته شده توسطپديدار 20ام آبان, 1396

22-زمان را قدر بدانید…حاجات شخصی خودتان را مورد توجه قرار دهید و آن را متضرعانه و مجدانه از خدای متعال بخواهید…فرصت دعا را مغتنم بشمارید…جامعه ما اگر جامعه تقوا و دعا و معنویت باشد بسیاری از مشکلات مادی او هم قطعا برطرف خواهد شد.

از خدا بخواهید

نوشته شده توسطپديدار 17ام آبان, 1396

21-حاجات بزرگتری هست که باید از خدا خواست.راه توبه  را برایمان هموار کند و اصلاح امور امت اسلامی و هدایت بشری به راه راست از جمله خواسته های ما باشد.این دعاها اقبال استجابت زیادی دارد  همین دعاها اثر می کند…

بازگشت به خدا

نوشته شده توسطپديدار 16ام آبان, 1396

20-علت این که خدای متعال می فرماید:می آمرزیم این است که بازگشت به خدا خیلی مهم است نه این که گناه کم و کوچک است.گناه عمل بسیار خطرناکی است!منتها بازگشت و توجه به خدا و ذکر او این قدر اهمیت دارد اگر کسی این را صادقانه و درست و حقیقی انجام دهد آن وقت آن بیماری صعب العلاج از بین می رود.

بالاترین خطر

نوشته شده توسطپديدار 15ام آبان, 1396

19-اگر بخواهیم استغفار-این نعمت الهی-را به دست الهی -را به دست بیاوریم دو خصلت را باید از خودمان دور کنیم:1-غفلت 2-غرور

غفلت دشمنی بسیار عجیب است!نقطه مقابل غفلت مطرح شده در قرآن تقواست.تقوا یعنی به هوش بودن و دائم مراقب خود بودن.

همه می توانند

نوشته شده توسطپديدار 14ام آبان, 1396

18-همه مردم و بالخصوص جوانان عزیز این ارتباطی را که با خداوند متعال پیدا کرده اند نگذارند قطع شود…وسیله حفظ این رابطه هم در اختیار همه هست.اگر همین نماز پنج گانه با توجه و با حضور قلب وبا این توجه که در مقابل خداوند ایستاده ایم خوانده شود بهترین رابطه است و روز به روز دل شما را نورانی تر خواهد کرد…انسان از این راه است که به کمال مطلوب و غایت خلقت خود دست خواهد یافت.موفقیت در همه میدان های زندگی هم به همین وابسته است.

پایان جوشش انقلابی

نوشته شده توسطپديدار 13ام آبان, 1396

17-وقتی نماز جماعت می خوانید نماز شما باید همراه توجه به پروردگار و خشوع در مقابل او باشد…وقتی اجتماعات مذهبی تشکیل می دهید باید همراه با توجه به خدای متعال و همراه با اخلاص باشد.کلید موفقیت این هاست…اگر این نباشد همان چیزی بر سر انسان خواهد آمد که دیدید بر سر عده ای آمد!عده ای اوائل انقلاب خیلی تند و داغ و پرشور بودند اما متاسفانه فکر دینی آنها عمق نداشت!با اولین باد سردی که از سوی دشمنان آمد برگ و بار انقلابییشان ریخت و جوشش انقلابیشان تمام شد…این به خاطر نداشتن عمق است.به این دلیل است که اعتقادی و فکری وجود ندارد.

 

بدترین درد

نوشته شده توسطپديدار 10ام آبان, 1396

16-بزرگ ترین عذاب خدا بر یک ملت این است که ان ملت غافل بشوند.بدترین درد برای  یک جامعه غفلت ان جامعه است.از خدا غافل نشویم.ما باید برای خدا کار کنیم این طوری جامعه پیش خواهد رفت.

حضور قران در ذهن

نوشته شده توسطپديدار 10ام آبان, 1396

15-شما جوانان و نوجوانانی که قران را فرا می گیرید این را بدانید که یک ذخیره مادام العمر برای اندیشیدن و فکر کردن را برای خود فراهم کنید.این چیزی بسیار با ارزش است.ممکن است در سنین جوانی معانی و معارف عمیقی را از ایات قران استنباط نکنید و نتوانید درست بفهمید-فقط چیزهای سطحی و اندکی از معارف را بفهمید-اما به موازات بالا رفتن معلومات و پیش رفت علمی از ایات قران که در حافظه و ذهن شما قرار دارد بیشتر استفاده می کنید.حضور قران در ذهن انسان نعمت بزرگی است.

هنوز فاصله داریم!

نوشته شده توسطپديدار 20ام شهریور, 1396

قران کتاب نور و کتاب معرفت و قرب به خداست.چیزی بجز تلاوت قران لازم است و ان تدبر در قران است.اگر یاد گرفتیم که با تدبر در قران با

ان انس بگیریم تمام خصوصیات ان حاصل خواهد شد.از فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی

ذهنتان

نوشته شده توسطپديدار 16ام اردیبهشت, 1396

13-تلاوت قرآن یک فضیلت بزرگ است.برای رسیدن به معرفت است.قرآن را تلاوت کنید همراه با ترجمه وبگذارید در ذهن جوان حک شود.در آن صورت فرصت تدبر خواهید

کرد. 

ادامه توصیه های اخلاقی رهبر معظم

نوشته شده توسطپديدار 6ام اردیبهشت, 1396

12-هرروز و هرروز:قرآن خواندن هر روز را فراموش نکنید.ترجمه به همراه تدبر فراموش نشود!این را یک سیره قطعی برای خودتان قرار دهید.

آرزو

نوشته شده توسطپديدار 28ام فروردین, 1396

بهترین ها را برایتان آرزو می کنم!بهترین ها را خودتان می سازید. 

ادامه توصیه های اخلاقی رهبر معظم

نوشته شده توسطپديدار 28ام فروردین, 1396

11-مثل آینه:باید با قرآن انس پیدا کنید.با قرآن باید مثل آینه مواجه شد.پاکیزه و براق و بی زنگار تا قرآن در دل ما منعکس شود.قرآن باید در جان ما انعکاس پیدا کند.

ادامه توصیه های اخلاقی رهبر معظم

نوشته شده توسطپديدار 26ام فروردین, 1396

10-با امام جماعت مسجد صمیمی باشید.در مراسم دینی مسجد شرکت کنید. برای مسجد جاذبه درست کنید.

ادامه توصیه های اخلاقی رهبر معظم

نوشته شده توسطپديدار 23ام فروردین, 1396

9-دعا کنید.نافله بخوانید.توجه پیدا کنید.متذکر باشید.با خدا وبا ولی عصر عجل الله تعالی فرجه مانوس باشید و در ان تدبر بکنید.

ادامه توصیه های اخلاقی رهبر معظم

نوشته شده توسطپديدار 18ام اسفند, 1395

8-موانع درونی:راه برای ما روشن است.باید این موانع را بردارید.هم موانع درونی هم موانع بیرونی!موانع درونی با تضرع به درگاه خداوند و دعا و توجه و تقویت اخلاق و….

ادامه توصیه های اخلاقی رهبر معظم

نوشته شده توسطپديدار 16ام اسفند, 1395

7-چیزی را  که خدا می دهد قبلا باید از خدا بخواهیم چرا بخواهیم؟یکی از علل این که گفته اند حاجات کوچک را هم از خدا بخواهید این است که به حوایج و عجز و حقارت و

تهی دستی خودمان توجه پیدا کنیم تا ببینیم که چقدر تهی دستیم! این من دروغین عظمت یافته در سینه ما باید بشکند !این من انسانها را بی چاره می کند.

   

ادامه توصیه های اخلاقی رهبر معظم

نوشته شده توسطپديدار 15ام اسفند, 1395

6-شکستن آن بت!باید سعی کنیم که روح بندگی را در خودمان زنده نماییم.بندگی یعنی تسلیم در برابرخدا!

ادامه توصیه های اخلاقی رهبر معظم

نوشته شده توسطپديدار 10ام اسفند, 1395

  

 5-خاک ریزهاتان را محکم کنید!تا دشمن نتواند در سنگرهای شما نفوذ کند.با این روحیه ایمانی و استوار است که می توانید شاخ استعمار را بشکنید و اسلحه را از دستش
 بگیرید تا ملتتان بتواند نفسی بکشد تا بتوانید کشور را بسازید. 
 

چهل توصیه اخلاقی رهبر معظم

نوشته شده توسطپديدار 9ام اسفند, 1395

4-در درجه اول جوان باید خودسازی کند.خودتان را با تربیت دینی بسازید.توجه به نماز وخداوند وتوسل به دعا شما را پولادین خواهد کرد.

ادامه چهل توصیه اخلاقی رهبر معظم(مد ظله العالی)

نوشته شده توسطپديدار 3ام اسفند, 1395

3-طبیب خود باشیم:بهترین کسی که می تواند بیماری ما را تشخیص دهد خودمان هستیم.ماه رمضان فرصتی است که یکی یکی این بیماری ها را تا آن جایی که بشود بر

طرف کنیم.

دومین نکته

نوشته شده توسطپديدار 30ام بهمن, 1395

یکی از ویژگی های مهم برای خود سازی اخلاص است.خالص بودن عبادت و عمل!چون باید بین خود و خدا بماند.

چهل توصیه اخلاقی در بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)

نوشته شده توسطپديدار 25ام بهمن, 1395

1-اولین قدم خودسازی این است که انسان به خود و به اخلاق و رفتار خود با نظر انتقادی نگاه کند.

کار نیکو

نوشته شده توسطپديدار 13ام بهمن, 1395

کار نیکو از پرکردن است:     practice makes perfect

امروز کلاس زبان داشتیم و…خلاصه خواستم کاری کرده باشم!یا علی                                                                                                                                                                            

تواضع

نوشته شده توسطپديدار 17ام شهریور, 1395

امام علی علیه السلام :تواضع از ویژگیهای مدیران است.

قلب انسانهای نادان!

نوشته شده توسطپديدار 4ام مرداد, 1395

امام علی علیه السلام:طمع وآرزوهای طولانی وتوجه به ظواهر از نشانه های قلب انسان نادان است.

تقدیر ویژه آیت الله بروجردی از شاگرد خود!

نوشته شده توسطپديدار 28ام تیر, 1395

استاد محمود شهابی می گوید:روزی در محضر ایت الله بروجردی بودم.اصحاب استفتاء هم تشریف داشتند.

نامه آمد که سوال فقهی در آن مطرح شده بود همه نظر دادند.آقا از من هم نظر خواست اما نظر من با همه

و خود آقا مخالف بود.نظرم را با دلیل بیان کردم و در پایان خداحافظی کرده و به تهران آمدم.پس از چند روز

شخصی تقدیرنامه ای از آیت الله بروجردی برایم آورد که گفته بودن:شما موجب شدید ما به کتب فقهی

مراجعه کنیم و بالآخره فهمیدیم حرف شما درست است.لذا دیدیم خلاف انصاف است که به اطلاع شما

نرسانیم.

نخستین توقیع

نوشته شده توسطپديدار 21ام تیر, 1395

حضرت مهدی(عج)در نخستین توقیع خود به حسن نوبختی این چنین می نویسند:به درستی که او نزد ما 

مکان و منزلت آنچنان بلندی دارد که آن مکان و منزلت اورا خوشحال می سازد خدای تعالی احسان خود

را درباره او زیاد فرماید.  

راه امام کلام امام!

نوشته شده توسطپديدار 12ام خرداد, 1395

راه امام براساس کلام ایشان است.می دانید چرا؟! زیرا مرد عمل بودند!فقط صحبت نمی کردند!در راستای تداوم راه امام باید به 

اظهارات مقام معظم رهبری توجه ویژه داشت!سخن سر بسته گفتیم با حریفان!

شهادت امام موسی کاظم علیه السلام تسلیت باد.

نوشته شده توسطپديدار 14ام اردیبهشت, 1395

حرف از خیزران و زخم لب است                                 جای طشت طلا فقط خالیست!

روضه طشت دردسر ساز است                                   جز آن روضه های جنجالیست!                               

ارزش کار و کارگر

نوشته شده توسطپديدار 11ام اردیبهشت, 1395

پیامبر (ص):روز قیامت سایه الهی بر سر آن مردی قرار می گیرد که برای تامین مخارج زندگی خود و خانواده اش از خانه خارج شود و با تکیه بر عنایت و فضل الهی در زمین به جست و جوی کار بپردازد و تلاش کند.(ابن حنبفه النعمال-دعائم الاسلام -قاهره-نشر دارالمعارف-1398هجری قمری-ج 2-ص15)

خدا

نوشته شده توسطپديدار 7ام اردیبهشت, 1395

تنها خداست که می داند بهترین در زندگی است!اولین معلم اوست که خواست بنویسیم.بنویسیم نام نامی خداوند سبحان.

تقدیم به تو-زهراء

نوشته شده توسطپديدار 8ام اسفند, 1394

تقدیم به تو …که موعود خوبان درباره ات فرمود:وفی ابنه رسول الله(ص)لی اسوه حسنه(الغیبه-طوسی-

ص173)دختر رسول  خدا(ص) برای من الگویی نمونه است.

کتاب فضل تو را آب بحر کافی نیست-که تر کنم سر انگشت و صفحه بشمارم.

 

صلی الله علیک یا فاطمه الزهرا:

 

فراق فاطمه را بوتراب باور کرد

شبی که چوبه تابوت را به شانه گرفت

تقدیم به تو-زهراء

نوشته شده توسطپديدار 8ام اسفند, 1394

تقدیم به تو …که موعود خوبان درباره ات فرمود:وفی ابنه رسول الله(ص)لی اسوه حسنه(الغیبه-طوسی-

ص173)دختر رسول  خدا(ص) برای من الگویی نمونه است.

کتاب فضل تو را آب بحر کافی نیست-که تر کنم سر انگشت و صفحه بشمارم.

حماسه ای دیگر!

نوشته شده توسطپديدار 5ام اسفند, 1394

حماسه ای دیگر در راه است!لبیک گویان به پیام مقام معظم رهبری در صحنه حاضر می شویم!

ما فاطمیان سر سپرده رهبریم.

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

انقلاب اسلامی-- استقلال -آزادی -جمهوری اسلامی

نوشته شده توسطپديدار 19ام بهمن, 1394

نقطه عطف و اتصال این عناوین:انقلاب اسلامی و استقلال وآزادی و

 

جمهوری اسلامی رهبری حکیمانه امام راحل و حضرت آیت الله خامنه ای


است!به برکت این رهبری استقلال و آزادی معنا و مفهوم واقعی خود را


ادامه خواهد داد.اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم. 

انقلاب اسلامی-- استقلال -آزادی -جمهوری اسلامی

نوشته شده توسطپديدار 19ام بهمن, 1394

نقطه عطف و اتصال این عناوین:انقلاب اسلامی و استقلال وآزادی و

 

جمهوری اسلامی رهبری حکیمانه امام راحل و حضرت آیت الله خامنه ای


است!به برکت این رهبری استقلال و آزادی معنا و مفهوم واقعی خود را


ادامه خواهد داد.اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم. 

انقلاب اسلامی-دشمن شناسی-استکبار ستیزی و مقابله با دشمن

نوشته شده توسطپديدار 19ام بهمن, 1394

با بصیرتی  که ارمغان انقلاب اسلامی بود توانستیم در راستای دشمن

شناسی به استکبار ستیزی رسیده و راه مقابله با نفوذ دشمن را پیدا

کنیم !

انقلاب اسلامی-الهام بخشی -حمایت از جبهه مقامت و مبارزه با تروریسم بین المللی

نوشته شده توسطپديدار 19ام بهمن, 1394

انقلاب اسلامی با الهام بخشی از اهداف عالیه الهی به کمک و حمایت

 

از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین المللی سربازان مدافع حرم 


را به سوی این جبهه ها رهنمون نموده و تحت فرمان رهبر عزیز غیورانه 


دفاع می کنند.

انقلاب اسلامی-الهام بخشی -حمایت از جبهه مقامت و مبارزه با تروریسم بین المللی

نوشته شده توسطپديدار 19ام بهمن, 1394

انقلاب اسلامی با الهام بخشی از اهداف عالیه الهی به کمک و حمایت

 

از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین المللی سربازان مدافع حرم 


را به سوی این جبهه ها رهنمون نموده و تحت فرمان رهبر عزیز غیورانه 


دفاع می کنند.

انقلاب اسلامی-الهام بخشی -حمایت از جبهه مقامت و مبارزه با تروریسم بین المللی

نوشته شده توسطپديدار 19ام بهمن, 1394

انقلاب اسلامی با الهام بخشی از اهداف عالیه الهی به کمک و حمایت

 

از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین المللی سربازان مدافع حرم 


را به سوی این جبهه ها رهنمون نموده و تحت فرمان رهبر عزیز غیورانه 


دفاع می کنند.

انقلاب اسلامی-آمادگی دفاعی-امنیت همه جانبه-اقتدار و عزت منطقه ای وبین المللی

نوشته شده توسطپديدار 19ام بهمن, 1394

انقلاب اسلامی با حفظ امنیت همه جانبه و آمادگی دفاعی در جهان به

اقتدار و عزت منطقه ای و بین المللی رسیده است.این مهم میسر نبود

مگر به رهبری امام خامنه ای.

انقلاب اسلامی-آمادگی دفاعی-امنیت همه جانبه-اقتدار و عزت منطقه ای وبین المللی

نوشته شده توسطپديدار 19ام بهمن, 1394

انقلاب اسلامی با حفظ امنیت همه جانبه و آمادگی دفاعی در جهان به

اقتدار و عزت منطقه ای و بین المللی رسیده است.این مهم میسر نبود

مگر به رهبری امام خامنه ای.

انقلاب اسلامی-آمادگی دفاعی-امنیت همه جانبه-اقتدار و عزت منطقه ای وبین المللی

نوشته شده توسطپديدار 19ام بهمن, 1394

انقلاب اسلامی با حفظ امنیت همه جانبه و آمادگی دفاعی در جهان به

اقتدار و عزت منطقه ای و بین المللی رسیده است.این مهم میسر نبود

مگر به رهبری امام خامنه ای.

انقلاب اسلامی-معنویت گرایی-حاکمیت ارزشها و فرهنگ و تمدن اسلامی

نوشته شده توسطپديدار 17ام بهمن, 1394

با معنویت و گرایش به حاکمیت ارزشها فرهنگ و تمدن اسلامی با عنوان انقلاب اسلامی به جهان

صادر شد. 

انقلاب اسلامی-تحکیم بنیان خانواده-جوانان و سبک زندگی ایرانی اسلامی

نوشته شده توسطپديدار 17ام بهمن, 1394

بنیان خانواده با تحکیم و جوانان با سبک ایرانی اسلامی  انقلاب اسلامی را بیشتر به جهان معرفی

کردند.

انقلاب اسلامی-وحدت امت اسلامی-عدالتخواهی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)

نوشته شده توسطپديدار 15ام بهمن, 1394

در مسیر بودن انقلاب اسلامی به سوی حکومت جهانی حضرت


مهدی(عج) با استعانت از وحدت اسلامی و عدالتخواهی زیر نظر رهبری 


می باشد.

انقلاب اسلامی -ایمان-جهاد و شهادت

نوشته شده توسطپديدار 15ام بهمن, 1394

با ایمان به خداوند متعال و جهاد در راه حق و ریسیدن به شهادت انقلاب


اسلامی با بنیانی قوی ادامه واستمرار یافته است تا به تبلور واقعی


 حکومت مهدوی برسد!

انقلاب اسلامی-نهضت علمی-اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی

نوشته شده توسطپديدار 14ام بهمن, 1394

از دستاوردهای انقلاب اسلامی نهضت علمی و اقتصاد مقاومتی و

مدیریت جهادی است!این امور مهم میسر نمی شد مگر با ولایت امری

رهبر عزیزمان.پیشرفت علمی و مدیریت اقتصادی با درایت و رهبری ایشان انجام گرفت

وتحت فرمان بودن من و شما که با وحدتمان ما شدیم !

انقلاب اسلامی -مردم سالاری دینی-همدلی و همزبانی دولت و ملت

نوشته شده توسطپديدار 13ام بهمن, 1394

روند استمرار انقلاب اسلامی در سایه سار ولایت فقیه و رهبری امام خمینی(ره) و با مردم سالاری دینی 

و همدلی و همزبانی دولت و ملت به قله اقتدار  دینی  و ملی رسیده است.

    تبارک الله بر این ملت و دولت مقتدر!که با لبیک به اوامر ولی امر مسلمین مقتدرانه زبان زد جهانیان است!

انقلاب اسلامی - امام خمینی(ره) -ولایت فقیه و رهبری

نوشته شده توسطپديدار 12ام بهمن, 1394

با رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) ولایت فقیه جان گرفت!و انقلاب اسلامی 

با رهبری امام راحل معنای واقعی ولایت فقیه را به جهانیان به نحو احسن 

عرضه کرد!سلام و درود خداوند بر امام شهیدان و شهیدان انقلاب اسلامی باد.


محرم

نوشته شده توسطپديدار 22ام مهر, 1394

محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر بر دوستداران ولایت تسلیت باد!شناخت حسین بن علی امری مهم است!زیرا با شناختی صحیح می توان به سعادت واقعی رسید.

طوفان جاهلیت!

نوشته شده توسطپديدار 10ام خرداد, 1394

دوباره سرزمین وحی را طوفان جاهلیت در نوردیده و چشمان جاهلان را پر از گرد و غبار کرده است!باز انقلابی و حرکتی!

که متصل می شود به دستان مبارک امام عصر(عج) .باید غبار را زدود و حق را نجات داد.جاهلیت در عین ادعای تمدن و فرهنگ!

جای تعجب است و اظهار تاسف برای این مدعیان دین اسلام و…:الم تر کیف فعل ربک باصحاب الفیل!

سطل اتحاد!

نوشته شده توسطپديدار 10ام خرداد, 1394

با سلام.به گفته شهید مطهری اگر هر عرب یک سطل آب را بر سر اسرائیل بریزد آب اسرائیل را از بین خواهد برد!

اما وحدتی در سطل اتحاد ریخته شود نیست!گویی گم شده است!تا این رویه هست تجاوز بیگانه هم خواهد بود!

پس ای که دستت می رسد کاری بکن                                                پیش ازان وقت که نیاید هیچ کار!

وحدت!

نوشته شده توسطپديدار 10ام خرداد, 1394

یا رب!چه بگویم که زبان قاصر و قلم از بیداد ظلم شکته است!منتهی به پاس قسمت می نویسم:ن والقلم و ما یسطرون!

باید نوشت و داد خواهی از مظلومان را فریاد زد!هل من ناصر ینصرونی!

به کدامین گناه!

نوشته شده توسطپديدار 10ام خرداد, 1394

یاحق.مردم یمن به کدامین گناه کشته شدند!زمانه زمان جاهلیت است.آنهم جاهلیتی دوباره که سر تاسر عریستان را فرا گرفته است!

موعود رحمت چون جد بزرگوارشان خواهند آمد و گرد جاهلیت را از دیدگان اینان پاک خواهند نمود!والعصر ان الانسان لفی خسر!

دستان پیدا وپنهان تجاوز به یمن!

نوشته شده توسطپديدار 10ام خرداد, 1394

با سلام.جای تاسف است که دست یا دستانی برای این تجاوز است!آن هم از سوی آل سعود!اگر از سوی بیگانه بود جای تعجب نداشت!پس بریده باد دستانشان!تبت یدا ابی لهب و تب!